14 June 2010

secebis hatiku.........

15 jun 2010
Apa yang telah berlaku pada diriku? Kini aku mulai terasa kesunyiaan.. aku masih lagi mencari-cari dimanakan cinta sejati aku... terkadang aku teringin kembali kenangan lalu..kisah cintaku yang belum pasti. Mengapa aku mesti membuat kesilapan semasa perhubungan yang dulu.. aku masih belum mengenal erti cinta pada waktu itu.. merasakan cinta lalu menjadikan diri aku bodoh dan alpa... apa yang aku ada kini? Hanya kehancuran pada diri aku...andai masa dapat diputar kembali, aku berharap tidak akan perlu menemui cinta dulu...
Kini, aku masih dibayangi cinta lalu. Ku amat harapkan memori itu umpama sebuah file yang boleh didelete hanya dengan menekan satu butang klik. Ibarat memadam file didalam komputer.. tapi aku xmampu.. salahkah aku??? Tidak pernah aku meminta begini.. atas keperitan masa lalu aku menjadi begini.. ku harapkan aku akan menemui sinar baru dalam hidupku......

No comments:

Post a Comment